Jak probíhá spolupráce se mnou?
Domluvíme si konzultaci telefonicky nebo emailem, případně osobní schůzku.
Zjistím si od vás v jakém oboru podnikáte, jestli začínáte nebo již podnikáte delší dobu.
Poradíme se spolu, jak budeme spolupracovat, co lze automatizovat.
S mými klienty pracuji převážně on-line: napojení na váš fakturační program iDoklad, Fakturoid a další systémy. Založím vám vaši složku na Google disku nebo One Drive (Microsoft), kam si budete posílat veškeré doklady. Já už si je sama stáhnu. Vy se nemusíte o nic starat.
Poskytnu i mobilní aplikaci, ke které dostanete ode mě přístup a e-mail. Vaše účtenky nafotíte a pošlete přímo na můj email. Už žádnou neztratíte.
Snažím se co nejvíce o automatizaci účetnictví, abyste vy nemuseli neustále hledat doklady a posílat mi je.
Domluvíme se i na ceně za mé služby. I nadále pak budete se mnou v kontaktu, když budete potřebovat s něčím pomoci či poradit.
Těším se na naši spolupráci.
Zavolejte nebo napište.
Pište na: info@ucetninovotna.cz
Volejte: 775 500 789
Zpracovávám vaše osobní údaje. Zásady ochrany osobních údajů
Eva Novotná
Školní 99, 332 02 Starý Plzenec
IČ: 453 86 325
Neplátce DPH